♥ Ung, dum lever som en kung♥

Alla inlägg under augusti 2013

Av - 16 augusti 2013 22:07

idag har jag fått ett gosse djur som ser ut som fransise i gris dräkt jätte söt en keps med nitar och chips <3 <3 och vi har entligen fått till baka internet <3 <3 <3 <3 <3 <3       

Av - 10 augusti 2013 13:40

snart ska jag min pappa min losas mamma och min storebror (fast många sege lille bror vet ej varför) gå til medeltids marknaden det ska bli kul har inte varit där på ett tag (igår) och för låt att vi inte ha skivit inlägg på ett tag jag har varit i husvangnen och viktoria har varit på läger två gångr men här kom ett långt inläg istället   ps bilden är väldigt gamall  


Av - 4 augusti 2013 11:33

Vill ni se en efterbild av mitt hår? kommentera       


/VIKTORIA

Om oss


--------------------
Lovisa / Lollo


--------------------

Viktoria / Vicky

--------------------

Fråga oss

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om våran blogg?
 Helt okej
 Dålig
 Bra
 Vet inte

Sök i bloggen

Klocka

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Översätt

Bilder

           

Nice


Ovido - Quiz & Flashcards